Historia!

Jag blev inlurad i fotandet av främst  två av mina vänner under ettan och tvåan på gymnasiet och  för ca ett år sedan köpte jag in in första kamera, en Nikon D40. Den blev min främste fotovän och den har tjänat mig väl sedan dess. Kan dock snart vara dax att låta den gå i pension och förnya mig, men det får vi se



Jag fotar allt mellan himmel och jord, det som faller mig in helt enkelt men på senare tid har det blivit allt mer porträtt och människor. Mitt mål med fotande är att ta bilder som inte liknar någon annans bilder, något som kan verka omöjligt i dagens samhälle





Kommentarer
Postat av: ullrika

många verkligt fina foton! och kul med lite fotoskola också!



men. bloggen är lite rörig! för mig som sitter på liten 15,4"-dator blir det lite hitochditigt. är kolumnerna fasta kanske?



det ser hursomhelst överlag väldans trevligt ut så jag ska snoka vidare lite bland dina fotografier (och texter) när jag får lite mer tid!



tjo!



ps. hittade hit via blogg.se om du undrar :)

2008-09-25 @ 16:20:26
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback