Maskerad

Maskerad för ett litet tag sedan, jag blev lite av kvällens fotograf...




Gruppbilden! Tråkiga med att vara den som fotar är väl  att man inte blir med på så många bilder..


Nu insisterade Kicki på att hon skulle ta ett kort på mig så det fick bli så! :D Hade för tillfället inte min kostym på mig då den är väldigt varmt och lite jobbig, men senare under kvällen var jag i alla fall Darth Vader....



Dessa tjejer är för mig evigt en trio, hoppas att det är och förblir så, de passar så bra ihop! Eller är det bara jag som tycker det?


Testade att klippa in dem i olika miljöer som jag hittade på nätet


Psyko or what?


Herr Joker


Herr Indiana


Och Fru Indianhövding


Whip, whip... Smäller om piskan!


Tycks om bilderna?



Kommentarer
Postat av: lennart sundström

grymma bilder! imponerande

2008-11-11 @ 08:31:26
Postat av: Din! <3

Älskling, du är så duktig! Är så stolt och imponerad! <3 Älskar Dig!

2008-11-11 @ 08:42:31
URL: http://feliciasnoveller.bloggagratis.se
Postat av: laijna

Så snygga bilder! :D de var otroligt fina :D

2008-11-13 @ 14:02:42
URL: http://laijnloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback