Utkast: Jaha, då ...

Jaha, då faller snön än en gång över Ludvika....
Samtidigt inser jag att det var väldigt länge sen jag fotade... Fick bli en liten fotorunda.. Med mig själv som model på någon bild till och med! :D

 




Sedan lekte jag omkring lite i snön, hoppade och gjorde kullerbyttor och gick tillbaka till den tiden jag var 5år gammal! ^^
Som en sista liten kraftansträngning fick det bli att plantera lite ljus i snön och ta någon bild! :D


                    


Hoppas att ni inte tröttnar på alla bilder jag lägger upp!  ^^
 
Ha en bra första vintervecka! :D Det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: louise

ville bara tippsa om min kompis blogg www.jinete.blogg.se hon fotar oxå en hel del. Vissa bilder bättre än de andra =)

2008-10-31 @ 21:25:05
URL: http://januaritjej.blogg.se/
Postat av: Joella

grymt snyggt!

2008-11-01 @ 12:48:46
URL: http://talkingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback