Vovvar! :D

Jaha då är det än en gång höst med alla dess fina sprakande färger och i kontrast till detta så färgar jag än en gång mitt hår svart.. Vet inte hur länge jag ska fortsätta med detta, jag menar, det är lite drygt tycker jag... Aja, håret åker väl av lagom till lumpen sedan får vi se hur det blir! :D

Jag tog några bilder på Joel lite på skoj i skolan, testade att slava min blixt, tyckte jag var roligt! :D
                                                           


Jag har även tagit lite bilder på några söta hundar, 2 av dem som tillhör min kompis Jenny och en som tillhör hennes syster

Här är då minstingen.. Tror att han var 9 veckor gammal, så Sjukt jävla söt så det är inte sant!
 





Här kommer Diesel tror jag bestämt att det var





Lite läskig nästa bild tycker jag, jag menar, är detta lagligt? :P






Lite gammelkänsla över denna bild tycker jag







Och så en till på lillen....






För att avsluta med min favoritbild ifrån dagen...!
Jenny lyckades få sina 2 vovvar att sitta still (bara det  var ett under med tanke på vilken enegi dessa 2 saker hade) och jag knäppte följade bild.





Jaha, det var då några bilder från i Tisdags måste det ha varit.. Hoppas att du tyckte om dem! ^^


Kommentarer
Postat av: Cecilia Lind

Svar 1: Haha, jag hör att du har den svenska versionen. Opacity skulle ju jag ha sagt men jag gissar att det är samma sak. Nej det har jag inte. Jag tycker att bilddagboken är en ganska ful och oseriös sida. Lite ytligt blir det. Låt oss kalla des en yrkesskada.

Fotosidan har jag däremot och heter där som jag heter; Cecilia Lind. Möjligtvis kan man söka på nickname'et Cisicisi också - det vet man aldrig



Svar 2: Du syftar på den översta bilden antar jag? Jo, det blev ett litet missöde med lakanet där så jag såg ingen tydlig gräns mellan byxor och golv... Det där var ändå bara "inför-plåtningen-bilder" för att visa själva idén. De riktiga bilderna tog jag i en studio, utan kläder (på modellen. Jag hade) och vatten rinnande från taket. Men de är alldeles för fina för att langas runt på internet.

Håll ihop med Felicia så kanske du får se en utskrift.

2008-10-17 @ 11:33:25
URL: http://laddanerbilderna.blogg.se/
Postat av: Cicci

och förövrigt så älskar jag silhuettbilden med kvinnan och hunden. Mycket patriotisk ;)

2008-10-17 @ 11:35:24
Postat av: Cecilia

Nu har jag pratat med Felicia. Hon ska få en utskrift lagom tills du kommer upp (ner?).

2008-10-22 @ 09:46:09
URL: http://laddanerbilderna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback