Flickvän på besök....

Flickvän på besök. Efter ca en månad är det snart dags igen, då sätter hon äntligen sig på tåget igen, påbörjar sin resa hit än en gång. Vi har varit tillsammans länge, tänker man efter så är det inte alls lång tid kvar till vårat 4års jubileum. När den dagen är nådd så har vi haft ett distansförhållande i ca 3år och 10månader. Det är en lång tid när man bara kunnat ses ca var tredje, var fjärde vecka. Jag skulle dock vilja säga det att vi är levande bevis på att dessa förhållanden kan fungera, om bara kärleken finns där! Nu skulle jag även vilja påstå att det gör den och i överflöd!

Nej, men det jag försöker att säga är att man ska inte ge upp ett distansförhållande bara för att man inte kan träffas så ofta eller för att man vet att det kommer förbli på distans ett tag framöver så länge man älskar den personen man är tillsammans med, så länge det finns kärlek där, så finns det en anledning till att kämpa, precis som vi har gjort. Detta är något jag är oerhört glad över, då jag vet att hon är mitt livs kärlek.

nos Kommer alltid att älska henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback