Modeller börjar trilla in?! ^^

Jag har fått mina typ första "uppdrag", fotouppdrag d.v.s. dels ska jag ta lite bilder åt en kompis som ska spela in en skiva och vill ha bilder till omslaget. En annan vän frågade om jag inte kunde fota henne och jag har för övrigt två personer till som jag pratat lite om att fota, och de har verkat possetivt inställda till det hela..

Hanibal










Känns som om det kanske börjar komma igång lite nu, får allt fler bevakare på bilddagboken (jag vet, det låter lite patetiskt att se det som en framgång, men jag menar, de som jag inte känner som bevakar mig måste ju tycka att några av bilderna jag tar inte suger, så det är väl alltid skoj.) För om man ser på det hela så tar jag nog inte bilder så mycket för min egen skull, om du förstår vad jag menar, jag tar gärna bilder som jag tror andra kan komma att gilla också, både de som är med på bilderna men även andra. Självklart tycker jag att det är roligt att fota också, annars hade jag inte hållit på med det, men det roligaste är nog nästan att höra när någon tycker att man verkligen har lyckats.
























Är det fel att tänka så? Vad vet jag, kanske, kanske inte.. Aja, just nu är jag glad, har varit lite sugen på att fota lite nu ett tag, ska ut på torsdag! Fint fint.....
Men om det skulle vara någon i ludvika-trakten som skulle vilja fotas så skulle jag tycka att det var jätteroligt att fixa det, kille som tjej! Lämna en kommentar i sånt fall! :D

Kommentarer
Postat av: Felicia

Aww, vad glad jag blir för din skull, älskling...<3

Skönt att det börjar lossna för dig nu... :)

Det kommer att bli nått stort av dig, det vet jag..<3

Jag är så stolt över Dig...

Och mig får du fota när du vill.. ;)

ÄLSKAR DIG!

2008-09-17 @ 09:53:31
URL: http://feliciasnoveller.bloggagratis.se
Postat av: gurr

Stör mig lite på att du kapat bort hennes fötter i översta bilden, samt att blixten ligger på lite hårt, men annars fint!



2008-09-25 @ 12:57:53
URL: http://ghphotography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback