Vad vill folk att en blogg ska innehålla?

Jag sitter här i min ensamhet.....



....och funderar, vad vill människor att min blogg ska innehålla? Jag vill ju självklart ha min egen stil på den, men samtidigt är det alltid roligt med någon läsare... Bilder, det är en sak som kommer att fortsättas att fyllas på med, då det är det som är tanken med bloggen, att nå ut med mina bilder till folk, men vad mer?



Vad tycker du gör en blogg intressant?

Jag har kollat på andras bloggar och huvudintresset är ju helt klart mode, kläder och en blogg som skrivs i någon typ av dagboksform. Är det de som gäller, eller kan man få läsare ändå?

Uppskattar något svar! 

Kommentarer
Postat av: Anna Hjort

Micke; Har du tagit alla foton själv? Inte visste jag att du var så grymt duktig! Jag tror jag skulle behöva fråga dig om en sak vad gäller fotografering, kanske skulle du kunna hjälpa mig med en sak...

2008-09-02 @ 13:26:00
Postat av: Anders Sjöberg

Ja för fan. Det är dajligt.

2008-09-02 @ 22:17:03
Postat av: Camilla

Jag tycker din blogg är intressant! (upptäckte den nyss) Kul med alla fina foton, men du kanske bör fixa designen för den är lite jobbig att kolla på.Jag vet inte riktigt vad det är som stör men den ser så "amatör":ig ut och du verkar ändå vara en bit över "amatör." :)



Lycka till!

2008-09-25 @ 11:21:48
URL: http://greatmisfit.blogg.se/
Postat av: Fia

Jag gillar din blogg, första gången jag är på den, men har redan läst massor ;) Jag tycker bäst om bloggar med tankar och funderingar, kanske lite vad man gjort under dagen och så, men hatar kläd och modebloggar, finns för många !

2008-09-25 @ 19:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback