Sjukt dålig på att Uppdatera...

Jag har varit sjukt dålig på att uppdatera här jag Vet! Har inte hunnit, haft tid eller ork.... Nu kommer några random ifrån tiden jag inte lagt upp!


l


(Lite av en personlig favorit efter sälen!) ^^










(är min bild, bara att den är oredigerad, därav ingen ram eller namn!)


(Hjälpte en kompis att ta bilder till hans projektarbete, detta är ett datashasi helt i trä som han har byggt!)


Wilma!


Det är inte varje dag, men ibland fastnar även jag på bild ^^



Coca Cola, Serve Ice Cold! ^^



Kommentarer
Postat av: Robert

Vad intressant blogg du har! Gillar bilderna! Du är väldigt duktig.

Jag prenumererar gärna via bloglovin :)



Kolla gärna in min blogg också - blogg.modestil.se

(Prenumerera gärna på bloggen! :D )

2009-08-23 @ 11:11:51
URL: http://www.modestil.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback