Modelfoto!

Hejsan!

Jag vet att det varit tyst här ovanligt länge, det är inte alls bra och jag ska försöka att inte upprepa det igen!

Nu är det i alla fall såhär att jag har fått spendera 2 fredagar i en typ "fotostudio" (svart rum med 2st studioblixtar) något jag verkligen har uppskattat.

Tänkte väl passa på att visa några av bilderna ifrån första fredagen nu och sedan uppdatera med bilder från den andra (igår) snart! ^^



Ja som sagt så fick jag leka lite i studion, hittade 2 tjejer på skolan som kunde ställa upp som modeller med kort varsel, tack till dem!

                



                  





Till och med jag lyckades bli med på bild! ^^



Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh vad jag är avundsjuk på studioplåtandet! Morr på dig..

Nejdå, här länkar jag min blogg oxå, bara kika in:P

2009-02-18 @ 12:31:39
URL: http://fallenone.blogg.se/
Postat av: Modeller å Rosor

Jo, var å tittade Din utställning på Lorensberga.

Säger på en gång Du HAR talang och intressanta motiv. Dock var utställningslokalen åt helsicke fel. Dels en väldans rörig placering, vissa alster,

kunde jag tom inte hitta ! MEn framför allt

boklokalen fullständigt käkar upp Dina bilder,

Dom skulle göra sig betydligt mer förtjänta av

en "riktig" utställningslokal som går i kritvitt.

Då jag antar Du besitter tämligen goda kontakter i

kulturkorridoren, bör det väl inte vara helt omöjligt att Du i sinom tid erhåller en för ändamålet rättvis lokal.

Slutligen vad tar Du för Rosen-bilden, den med

tre rosor i grönt, rött å blått ?



Lycka Till i framtiden, Du har alla förutsättningar,

med rätt sorts tur, arbete och omgivningar !

2009-02-25 @ 14:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback